Idol mys!

Heeeejsan! Har haft idol mys med mami och sen kollat på något annat fakta program om olika slags giftemål, det var faktist väldigt intressant. Nu ska jag göra mig en kopp te och se om det finns något annat bra på tv.

Imorn är det sista skoldagen denna vecka, skööönt och jag har sovmorgon. Ännu skönare! Ska med monkan in till stan också, hon skulle hjälpa en polare med någon fotogrej så det blir nog kul att kolla på och så blir det nog att luncha inne i stan också. Sen får vi se vad jag ska hitta på denna helg. Det blir nog middag inne i stan på fredag i alla fall med alla brudar, det blir nog väldigt trevligt eftersom vi inte umgås lika mycket nu som förut. Saknar mina tjejer väldigt mycket!

Men vi hörs senareeeee, för har inget mer att skriva. Pusss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0