Igår!

Hejsan bloggen! Igår var en trevlig kväll, det började med att jag tog bussen till Lina. Där tog vi ett glas rosé och satt och snacka tjejgrejer. Sen gick vi till mathilda som hade gjort jätte goda drinkar till oss. hemma hos henne satt vi och drack och spelade olika ölspel så det var mysigt. Vid tre tiden var det dags att röra sig hemåt, påvägen till bussen mötte jag Linda som var ute och traska med några klasskompisar till henne. Vi satt oss ute ett tag och snacka och drack lite tills jag tröttna och ringde min mamma för blev så sjuukt trött. Min söta mamma kom och hämtade mig vid fyra och skjussade hem Linda. Sen deckade jag i sängen direkt när jag kom hem.

Det var i alla fall en trevlig kväll, men är jätte trött och mår dåligt just nu .. :( 

Goda drinkar från igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0