Krabba & Hummer!

Hejsan, har ätit en jätte god middag måste jag bara säga. Det blev krabba och hummer med lite smått tillbehör, så jävla smarrig så jag har verkligen njutit av min middag idag! Sen blev det massa gooodis och chips, ah det gick inge bra med att vara nyttiggg.. men aja det är lördag idag. Just nu kollar jag på wallander, älskar dom filmerna. Innan såg jag en jätte bra film också, allt en flicka kan önska sig. Verkligen filmmaraton, som att det är ovanligt för mig haha. En vanlig dag för mig är typ att se minst fyra/fem filmer på en dag. Men jag har ju inget liv för det mesta :D

Ska fortsätta kolla film nu så skriver mer senare gulllungar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0