Torsdagsmys!

Hejsan vänner! Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan och ska snart hoppa in i duschen. Ska göra mig i ordning för kvällen för om någon timme ska jag i väg och träffa tjejerna. Ikväll blir det tjejkväll med några glas vin på mm bar och bistro. Det blir nog mysigt och jag hoppas vädret hållet i sig så man kan sitta på ute serveringen. Imorn är min sista jobbdag och det tycker jag är jätte tråkigt för jag trivs jätte bra på mitt jobb. Jag hållet tummarna för ett vikarie jobb där. Jag har blivit lovad det, men frågan är när jag får jobba nästa gång igen. Man kan i alla fall säga att jag har semester igen nu tills skolan börjar igen så det måste ju firas lite. Måste dock söka lite nya jobb så man får in lite pengar. Jag längtar till min feta augusti lön! Nu börjar tiden springa iväg så måste skynda mig att duscha och göra mig i ordning, ha en bra kväll allihopa! Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0