Chilliiing!

Godkväll! Eller kan man ens säga så? Aja ni kan ju gissa var jag befinner mig just nu.. hmmmm svååårt. Nej men kollar på tv och sitter i min älsklings sofffa. Ska börja plugga snart, måste skriva klart min svenska novell. Fun, fast nej för är helt seg för kunde inte sova i natt. Har precis ätit, så nu är ja tjock å glad.
Imorn efter skolan ska jag på en kurs eftersom jag ska börja jobba som barnvakt på firman nannynu. Jag tror det kan bli riktigt kul! Jag väntar bara på en familj som passar mig bra, alltsååå har jag nääästan skaffat jobb. Jag tror jag har fått det i alla fall! Seeen har jag helg, wooopwooop. Fast har dock inga planer för helgen. Så ingen aning vad jag ska göra än. Vi får helt enkelt se, har aldrig lust att göra något nu för tiden. Deeepppmode:(

Nuuuu måste jag faktiskt börja plugga så hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0