Cp blogg!!

Min blogg är ju helt efterbliven!!! Ni ser ju hur mina senaste inlägg ser ut... blääääää! kanske ska göra som alla andra och byta till tumblr?? Njaaaaaa, tycker om blogg.se. Jag är i alla fall hemma just nu och har varit det hela dagen. Det blev ingen skola för mig idag för jag orkade inte och jag har mycket att plugga. Jag är så sjukt seg på att plugga.... Måste bli klaaar med hur mycket som helst idag. Ska skriva en novell som ska vara mellan 1000 och 2000 ord, Som att inte deet är as mycket?? Sen ska jag skriva en historia uppsatts också, kill me please! Och så självklart ligget jag framför min älskade tv och då får jag ju inget gjort. Jag har lyckats få ihop 200 ord på min novell, så har sjukt mycket kvar att göra.., så hejdå!!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0