Sovdags!!

Hej bloggen! Ligger just nu i min säng och försöker sova. Det går dock inge bra eftersom jag de senaste veckorna inte sovit före tre. Det här kommer bli en lång natt.. Imorn blir det skola, tror jag i alla fall. Känner mig lite sjuk och svag fortfarande, men det går nog över tills imorn. Jag vill ju till skolan endast av en anledning, jag vill äta ceasar sallad på ett jätte bra fik under min skola. Jag lovar man får orgasm i munnen av deras dressing!!! Så sjukt god, så jag längtar. Nån gång ska jag bryta mig in där och sno deras hemliga recept, det måste göras! Jag tror moni kommer hem imorn eller så var det idag. Så jag vill ju såklart träffa henne eftersom hon har varit borta så sjukt länge. Skitungen lär ju vara as brun... Men nu måste jag faktiskt försöka sova, imorn börjar skolan och det betyder också att jag ska börja blogga mycket igen! Puss
Har inte jag världens sötaste katt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0