Helgen!

Hej vänner! Tänkte att jag har ju inte uppdaterat något under helgen så då kan jag berätta lite snabbt om den! I fredags kom Anton och hämtade mig på kvällen. Vi åkte till Upplands Väsby och hämtade några kompisar till honom där och sen åkte vi hem till honom och drack. Jag gjorde i alla fall största failen som jag trodde va omöjlig. När vi skulle följa hans kompisar till bussen så ramlade jag för det va helt isigt och jag ramlade bara inte, utan jag gjorde en faceplant!! Så min läpp är helt uppsvullen och jag måste gå till tandläkaren! Aja det va den kvällen, klantig jag är!! I lördags vaknade jag upp och blev tvingad ner till centrum för att äta lunch. Lilla syrran mutade mig med att bjuda mig och det kan man ju inte säga nej till. Så vi åt god tre små rätter, mums! Sen på kvällen hade jag lördagsmys med lillasyrran, Raffa och Line och igår pluggade jag hela dagen. Helt okej helg förutom att jag ser ut som en anka :) puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0