new is great!

Hello! Ja eftersom jag inte har haft något att göra idag så har jag ju nu ändrat designen på bloggen med bland annat en ny header. Inget speciellt, men känns alltid roligare att blogga om man gör om den lite då och då. Så vad tyckt? 
 
Jag börjar i alla fall bli frisk nu så det känns skönt! Så snart blir det en promenad. Det ska bli skönt eftersom jag inte varit utanför huset sen i lördags. Sen i helgen ska jag bara ta det lugnt. Eller på fredag kommer lite släkt hit, på lördag ska jag jobba och på middag hos mammas bror som tydligen fyller 60år. Vad alla börjar bli gamla haha! Och sen på söndag ska jag jobba igen. Så det blir en ta det lugnt och jobb helg! Och sen nästa helg är det dags för swedish house mafia! WIHOOOO!! Åh vad jag har längtat efter det! Och helgen efter det blir det 40 timmars kryssning!! Så det var lika bra att passa på att ha en lugn helg när man kan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0