Biltur!

Hej friends! Idag efter jag ätit lunch kom min pappa i land igen som tur är. Det var så dåligt väder ute på havet. Så då slapp jag gå runt i simrishamn själv, denna stad suger verkligen! Vi gick och åt igen då, känns som det är de enda jag gör här! Men vem älskar inte att äta lyxig restaurang mat varje dag, man får ju passa på! 
Efter vi ätit åkte vi till ysta för att kolla runt lite, men det blev en kort runda eftersom det har blåst så fruktansvärt mycket idag! Det känns som om man ska blåsa iväg så fort man går ut! Sen efter det tog vi en tripp med bilen och åkte runt och kikade lite i skåne. Det är så söta små byar överallt, verkligen landet här! Vi åkte förbi några galna surfare som tog vara på vinden och var ute i de kalla vågorna. Galna! 
 
Just nu sitter vi på ett hotell för här finns det bra internet, så man får ju passa på att blogga lite då med bilder. Visst såg maten god ut som jag ätit här!? Åh vad jag älskar att äta ute!!! Mmmmm!! Ikväll väntar ännu en restaurang middag och jag tror det blir på det här hotellet ikväll. Det ska visst vara god mat här! Sen blir det nog att gå och sova för jag är verkligen helt slut och det är ändå alldeles för kallt just nu för att hitta på något! Enligt väderprognosen ska det bli mycket bättre väder imorn och det hoppas jag verkligen eftersom jag ska ut och fiska då. Orkar inte dra upp massa lax och stå och frysa! Åker hem sen imorn eller på onsdag, det hänger på om min papi ska med hem eller inte. Jag hoppas han ska det så jag slipper åka hem själv med tåg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0