Hard work work!

Hello friends! Idag har jag jobbat hela dagen lång eller ah fem timmar i alla fall, men det lönar sig för nu är massa mary kay produkter på väg till mig. Behövde verkligen bra nya produkter så beställde två puder, en concealer och en mascara. Wiiihoo! 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ha fredagsmys med mamsen. Det var länge sen nu och jag älskar x-faktor så det blir kvällens tv tittande. Det blev inget med att börja träna idag eftersom jag jobbade mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Så det får vänta tills imorn och det är ju faktiskt fredag så då är det okej att ta det lugnt och äta gott hela natten lång.. 
 
Just nu latar jag mig i min sköna rosa soffa och väntar på middag, tjockis jovisst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0