It's time to return!

Hello! Har inte haft någon tid eller lust för bloggen, men nu känner jag att det är dags att komma tillbaka igen. Så det var tre veckor sedan jag bloggade och för det mesta har jag jobbat. Sen började min semester. Är ledig tre veckor och går in på vecka två just nu. Jag har haft en jätte bra midsommar. Jag var i vimmerby som jag alltid är varje år. Det är en tradition och vi firar med alla grannar. Väldigt trevligt var det! I år var den min släkts tur att ta hand om hela kalaset så jag slapp leka lekar och var domare. Vi alla tar lekarna väldigt seriöst så det är väldigt kul att även bara se på. 
 
I går bestämde jag mig för att jag fått nog av vimmerby och åkte till Lund istället. Syrran har dragit till New York, är så jävla avundsjuk!!! Så fick låna hennes lägenhet. Så just nu hänger jag i lund all by my self eftersom ingen jävel kan vara ledig, men det är ganska skönt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0