I'm back, indien del 1.

Hello mina läsare som knappt finns länge :'( Kom hem från Indien i söndags, men har varit sjuuk tills idag. Har knappt orkat gå upp ur min säng och ner till soffan. Har varit helt seeegg, men nu är jag tillbaka igen. Indien var super bäst förutom sista dagarna jag låg i min säng som va en tunn madrass på golvet och orkade inte gå upp för var sjuk.. kul eftersom jag missade hälften av stranddagarna i goa. kunde jag inte varit sjuk i mumbay istället, det stället var sämst gämfört med goa.
stränderna människorna maten klubbarna, allt var perfekt där. men det känns jätte skönt att vara hemma i sverige igen till familjen och vännerna. fast har knappt snackat med några eftersom jag varit i min egna lilla sombivärld i flera dagar, men nu är jag frisk och reda att upptäcka sverige igen.. hah lol.
här är några bilder från indien


Tror det här var första dagen vi vågade oss ut själva och åkte för att leta efter ett bra matställe. Vi kom till ett jätte fint hotel med överklass på allt. De torkade händerna åt än när man gått på toa, men vi åt aldrig där och fortsatte vårt sökande och gick då förbi denna strand. Där stog det folk och tvättade kläder och sig själva överallt och flera tiggarbarn ville ha pengar av oss. Tillslut gav dumma farid en av dem pengar och det slutade med att vi fick massa springande barn efter oss. Vi blev ganska rädda och satte oss i en tuktuk och åkte iväg och det blev mat på vårat hotell istället.




De här två bilderna är från en jätte mysig restaurang som låg på taket av en byggnad. Det fanns god mat där och vi gick till en bra klubb efteråt.


Vi hälsade på en tjejskola. Det var blandade åldrar i alla klasser och de bjöd oss på gamla chips och gammal läsk. Hah, allt i indien hade gått ut och läsken där hade ingen kolsyra. usch! Hittade inget som inte hade gått ut.


Nu ska jag glo mer tv, imorn blir det massa indiska party bilder.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0