coco is back!

Hello everyone.. hmm ingen läser min blogg eftersom ingen vet att den existerar ännu. Nu tänkte jag i alla fall börja blogga igen, har gjort det tidigare. Eller vet ikke om man kan kalla min gamla blogg just blogg, snarare ledsen deprimerad fjortis glad galen dagbok? Läs den om ni vill, ganska pinsam. MEEN man måste ju bjuda på sig själv torrisar!
www.corneliaabelsson.blogg.se
Tänkte nu berätta lite om mig själv för mina kära läsare (kommer blir många om ett tag, here I come, nya blogg drottningen!)
Det här är då fula lilla jag.. långa jag :D och när jag säger lång så menar jag det, kolla själv! Jag är då den långa saker till vänster. Ytterst ful bild på mig, men var tvungen att visa min jätte längd.






Detta är några av mina nuvarande fina underbara gulligullvänner, nej men dom är väl helt ok!


Nu måste jag sova och så jag blir utvilad för en ny bloggdag. See yah tomorrow bithes!


Kommentarer
Postat av: Issa

HAHAAAHahahahahaa

2010-11-09 @ 09:15:18
Postat av: taylor

hahahha XD vilken jävla bild du hade lagt ut på mig ;) söt du är :D

2010-11-12 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0