Fortsätt fråga!

Hello snyggingar!
Är och jobbar just på på åkersbergas lädervaruindustri. Det är öppet hus här, så ni är varmt välkomna min läsare. Vid halv sju dör jag och vid sju är det begravning för dom som vill komma :) Eller jag ska ta spruta då... Hatar sprutor, kill me! Efter tänkte jag gå ut och äta med min fula syster Julia. Dock om jag överlever. Det blir nog subway eller sushi, jummyyy!

En pik till er läsare, NI FRÅGAR FÖR LITE PÅ MIN
FRÅGESTUND!!

LOOL! Hittade den här gamla fjortis bilden på mig och emelie på
min mammas jobb data.. Hur kom den hit!?


Puss♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Åh kul att du är med i dagens blogg :D

Föresten så har jag just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på grymma hårvårdsprodukter hur enkelt som helt. Kika gärna in och delta. Länkar till tävlingen här:

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tavling-vinn-presentkort-pa-200-kr-fran-welo-1.html#comment

2010-11-25 @ 18:00:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0