one week!

AAAAAAAHHH!!? Det är en vecka kvar nu tills jag och mitt gymnasium drar till Indien, snacka om att jag har resfeber på högsta grad! Kanske därför jag är sjuk? Hahah, nej men det kommer nog bli grymt kul där. Vi ska vara där i tre veckor, skit länge! Kommer sakna alla här hemma grymt mycket. Vi ska besöka olika tempel, vi ska till en skola och försöka lära känna eleverna där, vi ska till bollywood och danska och ha yoga, vi ska ha orientering i mumbai, vi ska besöka minst två barnhem och förhoppningsvis åka till goa. Låter inte det här gryymt kul? Vi har ganska mycket fritid i Indien också då vi får göra nästan vad vi vill :D SKIT NERVÖS inför detta!!!!!

Gammal fest bild :)


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: ÅSA





Nu är vinnarna uppe i bloggen :)

2010-11-24 @ 13:18:21
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0