Sova sen jobba.

Hej, tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Blir nog inte så mycket uppdatering imorn eftersom jag ska jobba hela dagen och sen dö av utmattning. Tänkte i alla fall svara på några av de komentarer jag fått! :)

I
om
1 timme kvar.:

hahahaha aa du kan ju iaf drömma :)
Vad e det som skulle få din blogg att stå ut från mängden?
Lägg upp åkersbergafjortisar videon!!

-
Klar jag får drömma och klart min blogg är bäst! Dum fråga, läs den så förstår du sanningen du. Hahha, den som inte fattar att det mesta jag gör i min världskända blogg driver jag om. Alla seriösa bloggar är så tråkiga. Fast en sak driver jag inte om. Jag KOMMER bli världskänd! Den där bilden som är med i videon är två år gammal om inte tre. Det var kul då, den finns på youtube att kolla på, är med 1,04. Kul att du gillar den. Märker redan nu att jag är ganska känd, kulkul!



freddie
om
Min syrra suger!:

hahaha julias!! men ge dig TA JULLENS!!! :D curry du är så ful


-
Alla, verkligen alla tyckte jullans design var snyggare förutom monky. Är väldigt besviken på er läsare. Trodde faktist lite bättre om er :'( och så säger fredrika att jag är ful, det gör inte saken bättre..

 
T om SovarN här.:

älskar dig också coco XD

- Vet att ni älskar mig, puss på er ♥



Denna bild är då med i ''åkersbergas fjortisar'' på youtube :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0