svar på komentar!

Blev jätte förvånad när jag fick den här komentaren, men klart jag ska svara. Fick till och med en till om samma fråga. Lite konstigt tycker jag eftersom det var ett år sen vi var tillsammans :)


Anonym
om
igår.:

hej:) kan du berätta hur du och ditt ex joe träffades? och varför gjorde ni slut? puss älskar din blogg :)

- Jag och joe träffades i åre förra vintern. Vi träffades på ett hotell där och började prata. Dagen efter båda kommit hem från åre gick vi på bio och började träffas ofta. Det slutade med att vi blev tillsammans och vi hade det ganska bra tycker jag, men allt gick för fort fram och vi var inte tillsammans så länge. Han gjorde slut med mig och det är klart jag blev ledsen. Tyckte om honom mycket, men var inte kär så kom över honom ganska snabbt. Vi bestämde oss för att bara vara vänner, men det funkar aldrig att vara vän med ett ex så jag pratar aldrig med honom. Vet knappt vem killen är längre.
Det tog slut ganska snabbt för att vi gick för fort fram, egentligen kände vi knappt varandra när vi väl var tillsammans. Jag ansåg att vi hade det bra, men vi var inte kära så det funkade inte. Men han var en väldigt mysig pojkvän och jag kände mig mycket bekväm med honom. Jag ångrar verkligen inte att jag var tillsammans med honom, det var mysigt så länge det varade.
Kul att du gillar min blogg! 


Har någon annan något ni undrar över så var inte blyga att fråga, svarar på det mesta!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0