Upptagen.

Hello, var upptagen hela dagen igår. Därför blev det inte så mycket skrivande här. Det gick super på jobb informationen och det gick vidare till en jobb intervju. Ganska nervöst eftersom det va den första jag någonsin gjort, men det gick toppen och jag börjar jobba redan på fredag. Ska stå ute och sälja svd prenumerationer vid liljeholmen, kom dit och köp!! :)
Idag var det skooola och sen vart med monky och ruffs (monika & rafaela för dom ärthjärnor som inte fattar). Vi kolla film och åt mat, great!
Juste köpte ny vinterjacka i fredags, men har glömt berättat för mina trogna läsare. Det blev en fjällräven. Jätte mysig och varm.

Den här jackan blev det. Kan visa hur den sitter på imorn.



Kommentarer
Postat av: carrooo

sv; jag frågar om hon kan fixa en design till dig! ;)

2010-11-17 @ 11:23:31
URL: http://storbloggerskorna.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0