Home!

Halloj!! Hemma från golfen för en timme sen kanske och det har varit en mycket trevlig dag. Jag kom delad sista/ andra plats med min syster. Vi är ungefär lika dåliga båda två på minigolf. Jag har precis ätit en jätte god middag, kött potatis och tzatziki och just nu sitter jag och äter god frukt. Mums!


Snart tänkte jag börja göra mig i ordning för kvällen. Tror jag ska ut och träffa Linda och Lina vid kanalen, det ska tydligen vara mycket folk där ikväll. Så det blir säkert roligt, annars blir det nog en tidig hemgång. Skriver om ett litet tag.

Bilder från idag: 
 





Puss♥


Kommentarer
Postat av: emmi

- Kul att du är med i dagens länk!

Allt bra med dig?

puss&kram!!

2011-08-08 @ 20:21:21
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0