Igår!

Hej! Det gick inge bra för mig att flytta bloggen till nattstad så det får vänta till jag fattar hur man gör. I alla fall, igår så först åkte jag och åt gratis pizza på emmas jobb, gratis är alltid gott!! Sen åkte jag hem och var lite med familjen. På kvällen, vid tio tiden åkte jag och moni in till stan för att fika. Det slutade med att vi gick runt i gamla stan, det var så mysigt där. Sen gick vi till kungsan och kollade lite vad som hände där, angående pride festivalen. Sen hamnade vi på donken, så det blev våran fika. För allt annat hade hunnit bli stängt. Vid ett började vi röra oss hem och hamnade på en buss som åkte runt halva sverige innan den åkte till oss. Så kom inte hem till moni förens vid tre/ halv fyra. Då sov jag där!

Lite bilder från igår













Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0