Tidsfördriv

Hejsan! Har då aldrig prövat en sån här så nu när jag kan tråkigt kan jag lika gärna slänga in den. Den kan väl vara bra eftersom jag har så många nya läsare, nu får ni veta lite mer om mig!

Om dig:
Vad heter du? - Cornelia
Hur gammal är du? - 17
Hur lång är du? - 1.80, låång
Vilken hårfärg har du? - blondin
Vilken ögonfärg har du? - blå
Är du nöjd med ditt utseende? - oftast
Vill du ändra något angående ditt utseende? - jag vet inte, man vill ofta ha det man själv inte har

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - nej
Är du kär? - nepp
Har du någon på G? - det kan jag inte påstå 
Har du strulat? - haha, vilka dumma frågor.
Vem strulade du senast med? - en kille haha
Är du olyckligt kär? - eftersom jag inte är kär så blir detta svårt att bli
Är du oskuld? - nepp

Mat/dryck:
Favorit mat? - sushi och plankstek
Äckligaste maträtten? - finns många, men typ lever
Äter du mycket/ofta? - mitt liv går ut på att äta
Vilken är din favorit läsk? - hallonsoda såklart
Favorit energidryck? - när jag väl dricker blir det oftast redbull
Gillar du sushi? - älskar

Känslor/tankar:
Är du lycklig? - oftast
du haft självmordstankar? - nej haha
Har du försökt ta livet av dig? - nej, är för feg för att ens våga försöka
Tänker du ofta på döden? - nej, jag gillar inte spöken
Är du avensjuk på något/någon? - jaa, jag skulle gärna vilja se ut och leva som victoria beckham 
Tror du på gud? - aldrig gjort
Vill du leva eller dö? - räcker det inte med sånna här frågor snart, nej haha!

Vänskap/Kompisar:
Hatar du någon just nu? - hata är grovt, men det finns många jag ogillar. man kan inte tycka om alla
Vem hatar du? - *ogillar, det håller jag för mig själv
Är du falsk mot dina vänner? - nej, såklart inte 
Har du många vänner? - har dom jag behöver
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - nja, umgås fortfarande med många av dom

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - det är klart det är roligare att festa, men jag erkänner att jag är rätt lat

Pojkvän eller kompisar? - vänner går alltid före, men det är klart det är mysigt med en pojkvän 
Festar du mycket? - periodvis

Kissie eller Kenza? - kenza
Facebook eller msn? - facebook


Hahaha! världens löjligaste frågor, men nu vet ni lite mer om mig :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0