2 days left!

Jaa nu är det bara två dagar kvar till julafton. Längtar lite men det gör man ju alltid. I år ska jag och min familj fira jul hemma bara vi. I vanliga fall brukar vi fira med släkten, men i år blir det bara med familjen så det kan nog bli mysigt hoppas jag. Jag älskar att ge bort presenter så jag hoppas alla blir glada för det jag köpt till dom. Min mamma avslöjade sig lite idag. Jag fick ett sms om att jag hade ett paket från 3 att hämta ut på favoriten. Jag har då inte beställt något från 3 så jag frågade min mamma om hon visste någon om det. Hon visste vad det va och sa att hon skulle hämta ut det. Hmmm.. vad kan hon ha köpt från 3 till mig?? Säljer dom annat än mobilen? Aja vi får väl se vad tomten har för julklappar till mig i år. Bara två dagar kvar så jag kan nog vänta. Hur ska ni andra fira er jul på lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0