Gårdagen!

Godmorgon bloggen! Jag glömde visst blogga igår. Igår på dagen följde jag med emma till täby för att fixa lite saker där. Senare på kvällen blev jag sugen på lite partaj så då åkte jag på fest med brudarna. Det var trevligt där, men kände verkligen ingen där. Det var bara massa randoms där. Men ja det var kul i alla fall.  Åkte hem lite efter två eftersom jag kände att jag behövde spara lite energi till att packa klart idag. Jag kan inte fatta att det är mindre än 25 timmar kvar tills jag ska sätta mig i bilen och åka till flygplatsen, fucking awesome!!
Just nu ligger jag i min favorit soffa som jag kommer sakna väldigt mycket när jag åker bort. Emma är här och vi kollar film. Ska snart packa klart det sista och kolla så jag får med mig allt som jag behöver. Ha en bra lördag allihopa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0