Packat klart!



Hej! Lite efter fem ska jag sätta mig i bilen för att åka till flygplatsen, woop woop! Är as taggad för att åka flyg i hundra år.. Men det är de värt! Var på favvan för ett tag sen och köpte mig massa godis och naturgodis, så jag ska nog överleva redan. Åt oxå kebab, jag brukar dock inte gilla kebab men var så sjukt hungrig!!! Vi hade ingen mat hemma.. Jag har i alla fall packat klart nu, det enda jag har kvar att göra är att byta om. Jag ska nog åka i strumbyxor och en tunika så att man bara kan ta av sig strumbyxorna sen när man är framme i thailand. Det kommer nog bli så otroligt skööönt!

Kameran är självklart med så jag kommer komma hem med massa bilder! Ha det så trevligt i kylan i andra som ska stanna kvar i kalla sverige!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0