Tjockis varning!

Hej bloggen! Nu har jag endast legat hemma sen jag kom hem sen i tisdags och inte gjort ett skit förutom en kort promenad igår. Jag skyller väl på att jag har haft jetlag och inte bara att jag har legat hemma. Jag äter hela tiden, fast det är ju klart jag gör. Kommer hem från thailand med ett kök fullt med julgodis <3 Det kan man ju inte stå emot! Så idag har jag som igår och i förgår legat i min älskade soffa och ätit. Jag är förkyld så har känt mig lite nere, men tänkte att idag måste jag återgå till livet och göra något vettigt. Men nu ska jag fortsätta med mitt slöande i soffan, kollar på oprah just nu. Väldigt intressant!!
Här är en bild vi tog en dag då vi alla var trötta och då fick vi reda på alla donken hade hemkörningar, som att inte det är som att vara i himlen!! så då beställde vi hem MASSA mat och låt på hotellrummet och åt hela kvällen. Det var mysigt. Ser det inte lite trevligt ut? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0