Kan inte sova

Heellooo! Ligger i sängen och försöker bli trött, men det går då inte så bra. Är jätte pigg eftersom jag sover så länge på dagarna. Leker på facebook och läser massa bloggar för tillfället, om jag inte blir trött snart kommer det nog sluta med att jag börjar spela något kasst spel på någon spelsida och fastna framför det hela natten. Jag vill alltid klara ut alla nivår innan jag slutar. Det det får då inte hända ikväll, vill inte förstöra morgondagen.

Imorn vet jag inte vad jag ska göra än. Min pappa ville övningsköra med mig, så det kanske blir av. Har aldrig kört bil i hela mitt liv. Så om det blir av blir det nog väldigt svårt och läskigt. Men jag vill ta körkort när jag fyller arton så snart måste jag väl börja köra. Fyller arton om 9 månader och 7 dagar så det är ganska långt kvar, men endå. Det kommer ta långt tid för mig att lära mig köra bil känner jag på mig.

Imorn tror jag att det ska bli fint väder, eller jag hoppas det i alla fall. Hoppas på solväder, för sola är något jag inte gjort mycket den här sommarn. Brukar i vanliga fall bli mycket brun på sommarn, men inte denna. Känner mig som en riktig blekfis.


Aja ska väl försöka sova nu, skriver imorn när jag vaknar antar jag. Nu behöver jag min skönhetssömn hehe!



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0