Min helg!

Hejdär! Jag har väl haft en helt okej helg. I fredags åkte jag och moni ut till vätö, hem till hanna. Där va vi hela kvällen och grillade och hade det mysigt. I går lördag åkte vi hem, kom inte hem förens vid nio pågrund av busstiderna, det tog tre timmar för oss att ta oss hem... Skit jobbigt. Så när jag väl var hemma orkade jag inte göra något och fastnade framför tv'n med massa mat. Gjorde en fet tonfisksallad, så jävla gott!!

Nu ligger jag framför tv'n och kollar top model, ska snart hoppa in i duschen och sen göra något hade jag tänkt. Ikväll ska jag gå på bio med min mamma, det blir mysigt! Vi ska se brides maids, tror det kan vara skit bra.
Vi hörs lite senare, då lägger jag in lite bilder från i helgen!



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0