Tagga tagga tagga!

Heeeej! Jag är så sjukt taggad just nu inför tisdag, en vecka kvar. Då öppnar hultsfredsfestivalens camping och gissa vem som ska dit?? svårt vaaa, nemen jag såklart! Det kommer nog bli grymt kul där. Fuck p&l, go hultsfred! Vi kommer vara där i fem dygn, yey vi ska bo i tält. Är jätte taggad hehe, det är inte långt kvar nu. 5 dygn inne i dimman blir nog toppen! Hoppas ingen snor mina grejer där, man får nog verkligen hålla koll på allt man har med sig. Aja den som tar någon från mig åker på däng!! Tack Hanna och Ullis igen för denna bästa födelsedagspresent, ni är bäst! ♥
På lördag drar jag och hanna till vimmerby för att hälsa på min mormor och lite vänner där nere. Det är skönt för det ligger mycket nära hultsfred så vi får skjuss dit sen på tisdag.
Nu ska jag dricka te och bli frisk!!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0