Sovdags!

Hejsvejs!! Har inte bloggat idag för har inte orkat + har inte gjort ett skit. Förutom att ha solat i typ en kvart, ätit mat, pluggat och kollat på tv. Fan visste att min dag skulle sluta på soffan.. inte bra för min hälsa eftersom jag nu för tiden bor i den tresittsiga soffan.. :( Borde döpa om min blogg till typ coco och hennes händelsefulla liv i soffan. Svårare än så är inte mitt liv för tillfället. Imoooorn är det i alla fall skola och Lina ska följa med dit. Hon kanske ska börja där nästa termin, jippi! Men nu måste jag verkligen sova känner jag annars kommer jag aldrig komma upp imorn. Måste gå uppp tidigt för måste duscha, hatar att göra det på morgonen.. buhuuu. Gooonattt allesammans!!


Bild från i torsdags, då jag var ute och åkte båt på det stora havet med min syster, hennes boyfriend, lina och min pappa. Det var myysigt!!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0