10 mars

Tjenare! Har inte orkat blogga på några dagar eftersom jag aldrig är inne på datorn längre, jag typ sover hela tiden. Igår åt jag en trevlig lunch med mami, sushi muuums!! Sen gick vi till en kirurg som skulle kolla på mitt finger, har en knöl i mitt ringfinger. Det gick bra, den var inte farlig. Efter så tog vi en mysig fika och åkte sedan hem. Detta var i vallentuna, har aldrig varit där förut. Vilken liten skit by det är haha. Vi åkte dit lite tidigare för att kolla om de hade några bra affärer, det fanns två. En tant affär och en lite mindre tant affär. Det sööög ju, så vi fick sysselsätta oss med att köpa mat på coop. Idag har jag endast varit i skolan och sov jag typ fyra timmar när jag kom hem, jätte skönt!! Nu blir det big brother och en kopp te.



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0