Annie <3 Patrik

Hej!!! Eftersom jag är är såå inne i big brother just nu måste jag prata om vad som hände i gårdagens avsnitt. Ni som inte följer big brother så ska jag uppdatera er lite. Det kom in en ny kille i huset för en vecka sen ungefär, hunken Patrik. Skit snygg snubbe och verkar super trevlig. Jaa alltså igår var det fest i huset och många blev väldigt fulla. På något väldigt konstigt läskigt sätt blev det en liten flört mellan han och en tjej som heter Annie. Jag som är helt inne i detta dog bokstavligen, det var som att blanda socker med typ lera. Om han nu ska ''hålla'' på med någon så ska det väl ändå inte vara en tjej som tror på utomjordingar och skriver hemsk poesi!!!



 <3

Ja vad tycker ni? Jag tycker det bara är skumt!! Nu börjar big brother, måste kolla!

 

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0