Min helg!!

Heej!! Har inte kunnat blogga förens nu för jag har inte haft tillgång till dator. Jag ska berätta för er om min helg. Intervjun gick dåligt i fredags haha, för dom sökte någon som kan jobba heltid. Dom som rekomenderade mig vet att jag går i skolan, nollkoollll!!  På fredagkväll hade jag fredagsmys med mami, vi kollade på film hela kvällen och åt gott. I lördags åkte jag till norrtälje och mötte upp Hanna och hennes mamma, sen åkte vi vidare hem till dom. Hanna bor på en liten ö som heter vätö, jätte mysigt ställe. När vi kom dit bjöd dom på tacos, mums!! Sen fixade vi oss för kvällen och åkte sedan till en kille som heter Pontus, han fyllde 20år så han firade sin födelsedag. Det blev en kul kväll, men lite spårad för viiissaaaaaaa :D Dagen efter, igår alltså så var jag väldigt seg. Det blev en ridtur med hanna som jag hade lovat henne. Det är läskigt att rida, men roligt! Hade inte ridit på två år och det var så himla härligt väder igår. Perfekt! Tyvär har jag inte bilder, för lillskiten har tappat bort kameran. Hanna har några från ridturen som jag kan lägga in senare.




Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0