Unbelievable!

Heej!! Det är helt otroligt, jag lyckades slita mig upp från soffan för att träna. Inte likt mig, men jag orkar dock inte åka till gymmet. Så det blev ett träningspass hemma hos mig. Det blev lite cykling, armhävningar och mycket mer. Det var ju tur att jag gjorde detta för till middag gjorde min mamma våfflor, muumms. Men känner mig som en rund fotboll som sprängs när som helst.
Ligger i min mysiga soffa och kollar på halv åtta hos mig, favorit program två. För favoriten börjar tioo, alltså big brother. Tyckte det var lite synd att Niklas åkte ut i söndags, det var kul att han var med eftersom han var danslärare på min skola. Jag dansade inte så jag träffade inte honom ofta, men ibland så. Det var lite kul att han ljög mycket i tv och det bästa var det avsnittet där de tog dit hans mamma och frågade hur mycket som var sant.
- Har niklas ägt en bmv?
o  Han har inte körkort. 

Aja ska kolla big brother live nu, man kan se gratis rummet där de nya tjejerna är, awesome och det är där inne allt roligt börjar hända ;) Hööörs senare eller imorn! Ha en bra kväll allesammans!

Snygga hunken Patrik!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0