uttråkad

Hej gott folk! Min kväll går just nu och har gjort det hela dagen ut på att kolla på tv och äta mat. Det är skönt att ha såna dagar ibland. Jag har varit så trött hela dagen fast jag sovit hur länge som helst. Det enda som egentligen är bra med att vara hemma en kväll är att man inte missar big brother. Det suger egentligen, men jag kollar alltid på alla avsnitt. Det som suger mest är att om jag nu skulle missa ett avsnitt så kan jag inte kolla på det på datan, för det kostar pengar. Cp onödigt att betala sånt så det kommer jag ju aldrig göra. Just nu kollar jag på en fransk film, Coco: livet före chanel. Ganska så gullig film, tycker om det franska språket.
Imorn blir det lunch med Sandra, ska försöka sova tidigt så jag inte vaknar så sent imorn. Annars blir det så sen lunch och det är bara jobbigt. Nu ska jag fortsätta kolla film.



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0