bläääää...

Hej! Juuuuuust nu sitter jag och pluggar. Är tröttt, suuur, arrrgg, rääddd och stressad för tillfället. Skulle bli glad om något kom och sköt mig i skallen just nu. Neeeeeeee, nu ska vi inte vara sånna men man måste få vara grinig ibland. Det beror väl på att jag ätit dåligt i flera dagar nu, men tanke på mina vanliga mat vanor som är att äta dygnet runt så antar jag att det är okej att vara grinig.
Igår åkte jag aldrig hem, tyckte det var mer värt att äta på donken än att ta sista bussen hem så det blev en till natt på landet. Idag har jag varit i skolan och nu är jag äntligen hemma. Man får lite hemlängtan av att vara borta 4 nätter. Har suttit och pluggat efter skolan och är ganska så stressad eftersom alllltttttt ska vara inne nästa vecka. STREESS!!!! Nu måste jag fortsätta mitt pluggande, höres ikväll!!

Mat♥ detta skulle smaka bra just nu!!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0