Mot norrtälje

Hej, sitter hemma just nu och har solat hela dagen. Hoppas på att få lite färg! Snart ska jag till norrtälje och möta upp Ullis, eller vadå snart. Min buss går om två timmar, men aja håller på att fixa mig för det nu i alla fall. När jag kommer till norrtälje ska jag möta upp Ullis som jag sa och vi ska väl fika eller något och vänta på vätö bussen. När den kommer ska vi antingen hem till Ullis eller direkt till någon kille som heter Kevin och där ska vi grilla. Det kommer nog bli en riktigt mysig kväll! Jag vet inte många dagar jag blir kvar i norrtälje, det beror väl på när jag orkar åka hem igen. Det tar lixom två timmar, inte kuuull.. Har med mig min dator så ska försöka skriva varje gång jag får tillgång till internett. Vi hörs senare ikväll förhoppningsvis!!

slumpad bild, jag och hannapanna


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0