Mys helg!

Hejdär, har inte kunnat blogga under helgen på grund av att jag inte haft tillgång till internett. Jag har haft en jätte mysig helg i alla fall. I fredags var vi på fest hos kevin och det slutade med att vi sov kvar där. Trevlig kväll! I lördags på kvällen var vi i en park. Tydligen där alla norrtälje ungdomar brukar hänga på sommaren. Vi var inte där så länge eftersom muggorna nästan åt upp än. Så jag drog med kevin och oscar och grillade ute på vätö. Det blev en ganska tidig kväll eftersom jag var sjuk trött. Igår på söndagen var jag med oscar hela dagen, vi träffade även kevin för att grilla lite lunch och åka in till norrtälje och köpa glass. Resten av dagen tog jag och oscar bara det lugnt och kollade film och han körde mig sedan till robert där jag sov inatt.
Just nu gör jag inte så mycket, har precis ätit frukost och jag ska duscha snart. Sen måste jag ulllis plugga eftersom vi har sjukt mycket att göra! Tror jag åker hem senare på kvällen, men man vet aldrig ;) Hörs ikväll eller imorn.


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0