Natti natti

Hej vänner! Ligger just nu i min säng och tänkte försöka sova, ska för en gångs skull försöka träffa john blund innan tolv slaget. Efter skolan idag har jag gjort absolut ingenting förutom att typ ha lekt lite med mina kissemissar, ätit och sovit. Igår så tränade jag faktist, stolt ööver mig själv. Den träningen var behövd! Har i alla fall bokat bio nu tills imorn kväll. Ska se den nya pirates of the carabean (stavning?) med hanna och några andra från norrtälje. Det kan nog blir riktigt mysigt!! Jag ser typ fram emot imorn, fast nä inte längre. Nu kom jag på att jag har nationella imorn i matte, som att man har tänkt på det och pluggat något.. Nu har nationella förstört den dagen, buhuu.. Aja, lycka till alla som går första året på gymnasiet :DD Ni andra kan bara vara glada att ni slipper detta.
Det här inlägget har tagit mig nästan en halvtimme att skriva bara för att jag egentligen inte har något vettigt att skriva om. Se hur mycket jag kämpar för er läsare.. ni borde verkligen hylla mig! Nej föresten baka en tårta och kom med den till mig, det skulle gillas. Synd bara att jag inte har några läsare, om du finns där ute någonstans en enstaka liten läsare så förväntar jag mig att du bakar en tårta till mig! Nu ska jag sova.

Slumpad bild, jag och fredrika


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0