Sjuklingen tillbaka

Hej folket! Har inte känt för att blogga pågrund av att jag legat hemma och varit sjuk en heeeel vecka, det sög ju! Men börjar bli frisk nu, så imorn blir det skola. Som sagt har inte gjort ett skit dessa dagar förutom att ha kollat filmer, ätit, haft ont och sovit. Fast jag tycker det är skönt att vara sjuk på riktigt ibland, då kan man passa på att bara ligga hemma och tycka synd om sig själv. Det måste man få göra ibland.
Idag ska jag inte göra något speciellt, bli frisk för det första. Måste plugga också eftersom allt ska in imorn.. Det blir skönt sen när allt är klart. Nu tänkte jag göra mig en stor frukost för börjar bli riktigt hungrig. Skriver mer senare, magen kurrar!



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0