Fredag!

Hej och godmorgon bloggen! Vaknade för ett antal timmar sen och har suttit och ring runt till hela världen idag känns det som. Kvällens planer blir att dra hem till musse med några vänner till mig, det kan nog bli en rolig kväll. Sen blir det nog att sova kvar där. Ska försöka inte sova så sent för imorn ska jag hjälpa till på gymnasiemässan. Ska se till att flera småttingar börjar i min skola nästa år.
Nu sitter jag framför tv'n och kolllar på supernanny. Det är typ ett roligt program! Jag väntar på att anton och linda ska komma hit för jag är ensam hemma och vågar inte gå upp och duscha.. När dom kommer hit blir det att börja fixa sig för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0