Godmorgon!

Godmorgon! Jag vaknade för några timmar sen och har precis ätit god mat, jummy! Igår var en trevlig kväll, det började med att anton kom och hämtade mig och linda så åkte vi hem till honom och förade. Sen drog vi vidare till någon knäpp snubbe, men det var trevligt där! Sen skulle dom sova där så då drog vi hem till anton för en liten efterfest, men vi blev tröttta och tog en taxi hem. Jag är jätte pigg idag och typ taggad på en riktig party kväll så ska se om det händer något roligt ikväll! Antingen blir det partaj idag igen eller en mysig hemma kväll med familjer. Jag har inte bestämt mig ännu! Nu ska jag kolla på film, TTYL!






Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi Al-debis™

Hejsaan :DD :PP

Allt bra?? :)

2011-11-26 @ 14:32:34
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0