Julafton!

Najs va!? Snart är det julafton och julafton betyder att man får massa julklappar och äter massa god mat! Muums, längar till denna dag som ska firas hemma hos min farmor och farfar. Det blir att köpa alla julklappar i thailand för min del. Tur för mig att jag åker dit, annars hade jag nog inte haft råd med att köpa några julklappar alls.. Nu kan jag köpa massa fina julklappar till hela släkter eller ja halva i alla fall köper jag nog till.  Jag vet dock inte vad jag ska köpa till någon, men det finns säkert massa fina saker att köpa där.

Är det någon som har börjat julhandla eller någon som kan ge mig lite tips för juklappar till två systrar och mina föräldrar?? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0