Resfeber!

Hejsan bloggen! Jag har värsta resfebern över resan till thailand som är snart. Jag och skolan åker om 19 dagar, wiiieiee det är snart. Men har jättee mycket resfeber.. :( Det kommer nog bli as kul. Jag ska dela rum med Ullis, vi två blir själva i ett rum vilket är mycket skönt! Alla andra är tre eller fyra i sina rum, mohaha! Åhh jag längtar, vill typ börja packa. Vi åker 4 december, inte långt kvar nu!!!
Det börjar bli kallt nu också och ingen snö har ännu kommit, hoppas den kommer när jag åkt så alla andra får lida medans jag kommer hem och är mega brun, hoppas jag att jag blir i alla fall ;)
Det kommer nog bli en awesome resa i alla fall, taggaaa brudar och ja ni andra hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0