Sjuk!

Hej, jag är sjuk. Därför jag inte har bloggat. Jag har varit sjuk sen i söndags och därför inte haft något att skriva om. Jag har endast legat här hemma i min kära säng och tyckt synd om mig själv! Jag börjar må lite bättre nu så imorn ska jag försöka gå till skolan. Man missar så mycket när man är hemma..
Just nu ligger jag i min älskade säng. Jag har varit vaken sen klockan åtta, men jag har inte orkat röra mig. Jag har jätte ont i huvudet och mår illa så ja jag mår sådär. Btw så var min helg helt okej! Dock blev det inte mycket sömn och kanske en av anledningarna till därför jag mår så här.
Nu ska jag göra mig en kopp te och mat, TTYL! Mitt bloggade ska förbättras, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0