Skönt att åka bort!



Jag kan verkligen inte sova. Ligger i min säng och verkligen funderar över allting och över thailand och mitt liv. Det ska bli så otroligt skönt att få komma bort i två veckor, omväxling! Det kommer bli jätte skönt. Jag har känt mig så jävla nere nu så länge så jag hoppas det får mig att börja må bättre! Jag har inte precis någon anledning att vara nere, jag trivs just nu bara inte med mitt liv. Det kommer bli skönt att komma iväg och ha riktigt kul. Plus att man mår typ bra av värmen. Sen när jag kommer hem så är allt förhoppningsvis bra igen som det brukar, död åt min höstdeprission. Jag behöver rycka upp mig lixom, jag gör aldrig något eftersom jag hellre är hemma för mig själv eller med min familj. Fredagsmys med mamsen slår alla mina utekvällar! För här hemma känner jag mig trygg. Man blir så dömd av alla ute i dagens samhälle. Till och med av sina vänner, jag umgås inte ens med så många längre för jag vill inte. Eller visst vill jag, men jag har aldrig haft en bra vän som verkligen kämpat för mig utan det är en sak jag verkligen har gått miste om. Jag har alltid känt mig som en gänget, men ingen speciell.

Det är verkligen skönt att bara få skriva av sig ibland. Jag har egentligen så mycket mer att skriva om, allt snurrar bara runt i min skalle just nu. Men förhoppningsvis kommer jag inte känna så här länge till. Den här resan till thailand är mycket behövlig. Jag bor lixom i min soffa för jag har ingen ork att göra något längre.
Jag ska väl försöka sova nu, taggar till thailand. Åker verkligen snart. Woopwoop!

Ni som läser texen kan ju ta den med en nypa salt, tillfällig höstdeprission antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0