Trevlig dag!

Hejsan! Idag har jag haft en trevlig dag, först lite långtråkig men sen väldigt trevlig. Dagen började med att jag vaknade efter att jag hade försovit mig ganska mycket. Så jag fick stressa med att duscha och fixa mig för dagen. Sen gick jag till bussen och tänkte kolla när bussen gick exakt och då märker jag att den inte går förens om en halv timme. Dum som jag var fick jag för mig att bussen gick samma tid varje dag och hela tiden.. Så då missade jag tåget som min klass skulle ta också. Så då ringde jag Ullis och hon var snäll och väntade på mig inne i stan. Väl där mötte vi upp jennifer och vi började leta oss till muséet. Vi kom fram i tid. Det var as tråkigt! Först blev det en timmes visning inne på muséet och sen en runda i gamla stan för att visa historiska grejer. Tvåå timmar är lite väl mycket tycker jag! 

Efter visningen åkte jag och mötte upp Musse. Vi gick och fikade på café 60 och satt och snackade där ett bra tag. Han var gullig och bjöd mig, snäll kille! Efter vi hade fikat gick vi runt i gamla stan, det var trevligt!

Nu kollar jag på en bra film som heter Nothing like the holidays. Den verkar bra. Egentligen måste jag plugga, men jag orkar inte. Jag orkar inte satsa på ämnen jag inte tycker är roliga, men jag hatar ändå att misslyckas!
Vi hörs senare!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0