Hemma för länge sen!

Hejsan!! Kom hem för länge sen, men fastade framför två filmer efter varandra. Först såg jag upp, har aldrig sett den och den var ju as bra. Älskar barnfilmer och speciellt dom nya som kommer ut hela tiden. Sen såg jag en annan bra film, kommer dock inte ihåg vad den heter. Men det var en bra kärleks komedi i alla fall. Jag har ätit massvis med godis för min mamma köpte det till oss två. Det är ju lördag så då är det väl okej..
Juste när jag och lillsyrran var på donken idag så satt vi vid ett bord bakom en gubbe och hans son. Det var så grymt äckligt. Vi hör att någon pruttas as högt så då vänder vi oss om och ser att gubben verkligen lyfter på sitt feta arsle och släpper sig ett antal gånger. Vi blev så äcklade så vi gick därifrån direkt. Usch!!!!!!!
Ska spelaa alfapet nu så vi hörs sen!
Så här ser jeansen ut som jag köpte idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0