Hurtig tjej!

Hejsan! Kvällen igår var trevlig, hängde först med anton och hans vänner tills dom alla skulle på krogen och lämnade mig, fuuckers. Då åkte jag hem till moni och åt och snacka om allt möjligt och sov tillslut över där. Var sjunkt trött så somnade diirekt. Det blev en trevlig kväll igår!
Idag vaknade jag upp hemma hos monika, åt god frukost och rullade hem. Då hann jag dock inte göra så mycket för var tvungen att byta om för jag och moni skulle åka och träna. Först blev det ett jätte roligt aerobics pass, det var as jobbigt, men kul. Det var dans som jag egentligen suger på, men det blev kul fast det var dock alldeles för mycket koreografi för att jag skulle hänga med. När vi tröttnat på det gick vi på ett gympa medel pass. Det var sjukt jobbigt och jag märker verkligen hur dålig kondition jag har, men det var kul och jag kämpade verkligen. Kanske blir ett till sånt pass imorn, annars blir det station på tisdag. Nu ska jag komma igång för snart åker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0