Shoppade idag!

Hejsan! Jag shoppade idag med min mamma istället för att åka hem från hennes jobb. Först gick vi och fyllde på mitt friskis och svettis kort så nu kan jag när som helst åka och träna igen, yyey. Sen gick vi och letade efter ett par träningsskor och en sport bh, men vi hittade inget av de. Det var helt utplockat överallt när det gällde detta. Dock så var vi endast i min lilla förort, åkersberga centrum så kanske därför det inte fanns. Utbudet är inte alltid så bra här. Sen i alla fall när vi inte orkade leta längre gick vi till hm och jag köpte lite underkläder och sen gick vi till rococo där jag hittade en as snygg väst. Den köpte jag såklart så är jätte nöjd över dagens shopping! Lägger in bild på min väst en annan dag för orkar inte fixa med min efterblivna kamera just nu.

 

Ännu en bild på min sidecut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0